Driewerf hoera! - Reisverslag uit Bloemfontein, Zuid-Afrika van bartsaerens - WaarBenJij.nu Driewerf hoera! - Reisverslag uit Bloemfontein, Zuid-Afrika van bartsaerens - WaarBenJij.nu

Driewerf hoera!

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2012 | Zuid-Afrika, Bloemfontein

Laten we 15 november 2012, de dag voordat Bart en ik 22 maanden onafscheidelijk werden, een historische dag noemen! Terwijl ik deze ochtend de allergrootste condyloma accuminata (of genitale wratten!) ooit in mijn leven zag, kreeg Bart – plots, onverwachts – een kort en bondig telefoontje van home affairs om zijn visitors permit te komen afhalen... FEEEEEEEST! Hij is nu ook in het bezit van een officieel CUT-pasje! Meer dan reden genoeg om te vieren, dus wij naar de Pick-and-Pay voor een Zuid-Afrikaans flesje Chiraz... Op de een of andere manier is dat flesje, nadat we de kassa waren gepasseerd in vele stukjes uiteen gevallen, tssss! Geen nood, we kregen gratis een nieuw fleske van de verantwoordelijke. En wie der nog niet in zou geloven: SCHERVEN BRENGEN GELUK! Ik kreeg zopas een mailtje met hét document van de health profession council waar ik al zo’n anderhalf jaar op wacht! Ik ben officieel gequalificeerd om als arts in Zuid-Afrika te werken! SCHOL!

  • 17 November 2012 - 14:19

    Fré:

    Hallo Evy!
    Haha, wat een vrolijk bericht. Alles nu dik in orde daar, blijkbaar! Eveneens schol!

    Fré

  • 18 November 2012 - 14:43

    Jean:

    Allez alles dik in orde ... jullie komen nog niet terug dus (snif) !
    Hou jullie goed
    Groetjes vanuit Asse
    Jean

  • 18 November 2012 - 22:00

    Marchand James:

    IK heb reeds een hele tijd jouw bericht gekregen en ik heb jouw bericht gekopieerd en doorgestuurd naar de voorzitter en de leden van Rotaryclub Ninove - Geraardbergen.
    Ik heb vanavond jouw vader en moeder gezien. Die heeft mij uitgelegd hoe ik met jou kan corresponderen.
    Ik hoop dat mijn bericht jou bereikt.0
    Ik zal jouw bericht nog eens lezen en als dit bericht jou bereikt zal ik mijn reactie geven.

    All the best in South-Africa

    Baaie veel pret daar !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 40208

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 31 Augustus 2012

Bart en Evy in Zuid-Afrika

16 November 2009 - 02 April 2010

Virginia Tech - er even tussenuit

Landen bezocht: